Då har vi varit på lydnadsträning :)

Kom dit, tränade lite, Safira gick skitbra.
Men skulle visst vara tävling idag så .. jag och Safira gick en vända, sen satte vi oss på gott avstånd från lydnadsplanen och tittade på. Vi satt dessutom ganska nära några hästhagar.
Safira är inte säker med hästar. Hon försökte äta en häst idag, det var inte snällt. Tur att den var i en hage och Safira hade koppel på och vi satt en bit bort. Anna blev lite missnöjd med sin hund då och frågade vad den höll på med. Skvallertränade häst resten av tiden vi satt där, det gick bättre.
Min hund är en mupp.

Till slut var tävlingen över och vi tränade. Safiren var så duktig! Det var riktigt roligt att träna idag :D
Sen kom en och frågade om hon fick ta lite bilder varav jag sa "ja".
Varför ser man alltid som jävligast ut dom gånger någon har kamera med sig och tänker dokumentera händelsen?
Jag var nyduschad och hade håret uppsatt i en ful toffs (anpassad för att göra håret rakt..) och var helt 100% osminkad och hade skitiga kläder eftersom jag och Safira vart (o)mogna och lekt och lortat oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0