Att allt ska stänga så tidigt för att det är pingst?!

Efter fjällturen så tänkte jag köpa mig en solsäng. Hade tänkt på det ända sedan jag såg den reklamen utanför butiken innan fjällturen.
Körde till första butiken... hm stängde kl 16 för att det var pingst! Gick till nästan butik, också stängd!
Sprang bort till köpcentret..också stängt?! Körde bort till några butiker några km bort. Stängt?!
Blev irriterad och körde nån mil bort till en matbutik som typ alltid har öppet... men STÄNGT DÄR MED!!!
Körde hem och var sur för all tid jag suttit i en bil och missat massa fin tid ute i solen. Urrrg!

Jag och Arvid och hunden låg ute och solade oss några timmar. Sen skjutsade jag Arvid eftersom han skulle festa medan jag åkte upp med bilen till grannen. Skulle "bara" fixa oljeläckan, men blev en hel del annat pyssel med!
Jisses, tror det är lättare att skriva en lista med allt som är riktigt på min bil än en lista med allt som är fel :P

Varm hund i bilen trots norsk aircondition (nervevade rutor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0