Var föresten in på en butik igår =(

Det var en såndär butik som köper upp massa konkursvaror och säljer dom ganska billigt, skulle in och se om det fanns något kul. Hittade faktiskt en friluftsbyxa! Perfekt att ha när man tränar hund, tålig och vattenavvisande.

Det var från nåt norskt märke jag aldrig hört talas om.."Basecamp" ?
Provade ett par fjällrävenbrallor också....... HAHAHAHAHA alltså, dom satt så jävligt att jag fick lust att gräva ner mig. Vem fan designar sånna byxor!?
Byxlinningen satt ju i armhålorna, dom var tigta i midjan men pösiga frampå magen och rumpan, så skar dom in ändå, fast dom var för stora. Bland det värsta jag sett tror jag :P

Men däremot så hittade jag något skrämmande, såg två gigantiska pappkartonger med grisöron. Tog upp en förpackning, tyckte örona såg lite konstiga ut så tog upp en ny. WTF!? Det var ju mögel typ överallt!!!
Tog upp ännu fler, över hälften av alla påsar innehöll REJÄLT med mögel!!! Alltså vissa grisöron var typ helt mörkgröna och HÅRIGA!!!!
Jag tog med en påse óch visade den för personalen.

- Dom här grisöronen är dåliga och borde inte säljas, ni borde plocka bort dom
- Va? men ojdå! Du kan bara ta en ny påse därborta
- Alltså, ni borde ta bort dom, ni kan inte sälja dåliga grisöron, hundar kan bli sjuka!!!!
- 0.0

Får hoppas att dom slängde hela jävla sortimentet..!
(vilket jag tvivlar starkt på, verkade inte vara hundmänniskor som jobbade där direkt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0