Skön söndag

Sovmorgon sen så tog jag och Arvid och Safira en tur i Hausdalen.
Det är verkligen jättefint där så både jag och Arvid är sugna på att flytta dit (dock inte som sambos utan mer som "grannar", vore jävligt skönt att bo själv men ändå ha sällskap när man själv känner för det liksom..)
 
Sitter och drömmer oss bort nu och ses på bo-lån och hus till salu nu! :P
 
Tog iaf en tur i Hausdalen i flera timmar, gick nog närmare 15km tror jag. Fin tur det!
Hamnade vid en himmelskt vacker sjö. Synd att Arvids stenåldersmobil inte har kamera och min nuvarande telefons kamera har pajjat, hade verkligen blivit en superbild.
Aja snart får jag väl min nya mobil från expert? Den jag köpte var ju defekt =(
 
Efter turen åkte vi in till Os, till vår stammis-pizzeria. Köpte två kebabpizzor med sallad och pommes på och körde ner till hamnen och satte oss nere vid vattnet och åt. Det var mysigt. Massa fåglar med! Dom fick smaka lite pizzakanter.. mycket spännande med liv och rörelse (folk & fåglar) tyckte Safirisen :) Men hon skötte sig ganska bra faktiskt.
 
Nu ser vi film och dricker cola, latar oss och är trötta i benen. Safiris ligger och snarkar här bredvid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0