Ska fika idag med några gamla polers från skoltiden!

Ska hinna med och träffa dom för en fika men ska iväg och träna sök/rundering ikväll också! *busy lady* ;)
Blir väl att dricka en caffe latte eller capuccino tänker jag.
Vi ska träffas på köpcentret inte långt från där jag bor, så att vi ska kunna fika längst möjliga tid, annars går så mycket tid åt till att köra in till stan samt sitta fast i kö (rusningstrafik).
Har inte träffat dom på hur länge som helst men nu har dom vägarna förbi Bergen!
Jag har kommit fram till att det är ca 2,5v till semestern börjar och jag är knappast i bikiniform!
Jag lyckades smita undan bikiniformen förra året med.. men året innan så var det okej!
Drömmaren inom mig säger att "kör hårt! "... realisten säger; "skärp dig, vi tar det nästa år." :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0