Måste iväg och handla idag

den jackan jag alltid har på tur och när jag tränar hund har bestämt sig för att ge upp.
När jag gick fjälltur sist så, på toppen insåg jag att jackfickan var öppen och tänkte att jag var idiotisk som glömt stänga fickan! Tänk om jag hade tappat mobil och bilnycklar!?
Men sen insåg jag att dragkedjan hade kraschat..
Tidigare på fjällturen så kraschade den andra fickan.. jag tror det är ett tecken på att jackan fått nog. Den vill inte mer.
Tror jag ska ut till det där stället där jag köpte dom nya hundträningsbyxorna. Tror dom hade några okej jackor sist jag var där om jag inte minns fel.
Hoppas verkligen att dom tagit bort dom dåliga grisöronen, annars så måste jag skälla på dom!

Kommentarer
Postat av: Bride

Haha, kul att du ocksa hittat till min blogg :) London ar en helt fantastisk stad. Det fungerar faktiskt himla bra. Min hund ar mycket anpassningsbar vilket underlattar! Har fatt en del fragor om det sa jag tankte skriva ett inlagg i bloggen om hur det fungerar i praktiken. Hall utkik ;) xx

2012-06-09 @ 13:12:52
URL: http://www.123london.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0