Känslan när benen inte lyssnar och hjärnan går på sparlåga..!

Har vart ute med Safira på 2h promenad (eller var så sjukt trött så jag tror jag slocknade direkt efter jobbet innan jag lyckades tvinga ut mig på tur, hann med att äta en bacon/osthamburgare också).

Lyckades ramla/halka ned för några klippavsatser och landade på knät på ett sten... räkna 1..2..3..4....100! Rackarns det gjorde ont! Men jag överlevde och benet satt kvar.

När jag tog denna bilden så stod jag lite nära, så jag skulle bara backa... hade visst glömt att jag stod vid en kant... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... men jag landade ganska mjukt så det gick bra.


Bara o fria när damerna flyter omkring i vattnet! Gratis Gratis!


Hittade en gammal vattenpump (som faktiskt fungerade!), spännande tyckte Safiren.


Mysig badvik!


Safiris njuter av utsikten ute på udden, synd att det var typ storm!


Nån skogstomte jag hittade.. med både fleecetröja och vinterjacka!

Fast det var inte bara jag som var gott klädd! Mötte folk med fleecemössor (sånna med öronlappar!!!)
Så nog var det kallt alltid.... BRRR! Förbannade vind!
Dessutom så hittade jag en oljefläck under bilen idag... igen. Så ska upp till grannen och skruva bil imorgon. Ovanligt?!

Nu ska jag snart se film....men först jordgubbar och vispad grädde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0