Jobbing, handling, turing, skruving och spåring?

Ska handla "godis" och fodertillskott idag efter jobbet, hade egentligen beställt det på nätet.. så jag väntade över en vecka på att det skulle komma, men det kom aldrig. Hörde av mig till företaget och det hade bara registrerats ett kundkonto på mig men ingen orderbeställning trots att det stod på min skärm att ordern hade gått igenom.
Men kollade internetbanken, inga pengar hade dragits!
Kom sen på att det finns ett litet företag som säljer domsamma produkterna så, ska dit idag (och hoppas dom har det jag ska ha) och det blir spännande.

Ska ju upp till grannen sen också, fixa lite på bilen.. den läcker ju som sagt fortfarande olja. Biljävel

Sen så måste ju Safirabus få sig en tur också.. och kanske få gå ett spår till kvällen?! :D
Blåser idag, men inte såndär monsterstorm som sist. Ska dessutom testa med näring i spåret idag men köra ett längre spår (känns som hon är mindre frustrerad i spårslutet om hon fått anstränga sig ordentlgit ;) )

Detta fodret ska jag testa (alltså som godis eftersom hon får färskfoder som "mat")

Det är dessutom ett kallpressat foder vilket sägs bevara mer näringsämnen?

"Luposan Sport Sensitive is a hypoallergenic potato-based dry dog food, grain-free.
For normally to very active dogs with allergies."
"Ingredients:
Meat and meat products (exclusively turkey and chicken), vegetable byproducts (potato flour), vegetables, oils and fats (cold-pressed sunflower oil, poultry fat), minerals, eggs and egg products, poultry gelatins, yeasts, herbs."




Ska också testa detta för lederna, har innan kört med Gonex men detta har högre procent med grönläppad mussla så ska testa.
http://www.hundelivsbutikken.no/Directory/Files/Luposan_Leddkraft_ingr.pdf
Fast tror dom säljs med 40% mussla också? Ska kolla i butiken!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!



Har kikat lite på denna rasen ett tag och verkligen jätteroligt att läsa om din vardag med vovven :). Ha det gött!!! / Amanda

Svar: Hej!
Vad kul att du gillar bloggen! :)
Anna

2012-06-02 @ 15:56:34
URL: http://www.kennelexelion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0