Jag tror inte att jag är riktigt frisk

Har precis spontanshoppat bak-grejjer för över 700nok (ca 850sek)!
Snart kan här bakas cupcakes för fullt! Enda jag behöver investera i egentligen är nog ett såntdär stativ till en elvisp! Arvids elvisp är dessutom inte så bra så kanske jag köper ett helt set!
Shit husmor-genen har verkligen vaknat på riktigt!
Shoppade också mat för över 700nok idag och vad köpte jag? typ inget kul alls! mest hamburgare, pålägg, mjölk, yoghurt...lite fikabröd till Arvid.
Beställde ju en del grejer från internet med.... så har faktiskt fått hem 6 paket med massa bakgrejer i posten :D
Måste bara övertala Turid att ha cupcake-helg med mig nån dag.
Har precis klämt i mig sushi, riktigt god var den, eller så var det jag som var hungrig?
Köpte ett litet 6bitars paket. Tur det, hade jag köpt ett större hade jag nog klämt i mig hela och sen blivit snuskigt illamående.
Funderar på dagens plan. Först var jag taggad som fan inför en rejäl fjälltur, men sen var folk så upptagna och då förlorade jag lusten. Kanske ska gå imorrn med Marte och hennes rottistik, hon skulle höra av sig sa hon om hon fick tid.
Men dagens plan ser ut såhär: dricka kaffe och vara lat, joggingtur och sen lägga/gå spår till/med Safira.
Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0