Har varit riktigt effektiv idag!

  • Jobbat
  • Reklamerat mina gummistövlar samt köpt ett par nya (ger viking en ny chans, nu ett par i 1200nok-klassen. Ska tydligen vara väldigt hållbara sa tanten i butiken. Vi får hålla tummarna!)
  • Vart till Expert och snackat med dom ang min mobil, men fick ett nr av dom, ringde det och dom ska skicka en retursedel i posten, sen får jag en ny mobil så reklamerar jag min gamla med felaktig gummilist.
  • Vart till trafikstationen och betalat ägarbytesavgiften på Golfen samt fixat tillfälligt registreringsbevis tills jag fått det i brevlådan.
  • Handlat mat
  • Var till klockaffären och lämnade in min klocka eftersom den är trasig
  • Gick skogspromenad 1,5h med Safiris
  • Badade ca 1h (simmade/lekte med Safira i vattnet)
  • Kom hem och åt jordgubbar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0