Fyfan vad grisiga skorna var!

Har nu skurat och försökt få stövlarna någorlunda rena inför returen till butiken, men shit vad det satt fast!
Fick köra hur många rundor som helst med varmt vatten och diskmedel!
Sen kan jag lova och garantera och intyga att gummistövlar som används nästan dagligen och på många långrurer luktar helt förjävligt rent ut sagt!
Nästan så jag tycker synd om personalen som måste ha mina stövlar i sin butik. Urrrrgh...

Ska dessutom lämna tillbaka min nya mobil idag.
Använde den för första gången igår, insåg sen att ena gummilisten släppt.
Mobilen som ska vara stöt och vattentålig har alltså en glipa rätt in.. det kan inte vara bra!
Såg det inte först, men tittar man noga ser man att den är assymetrisk och man man röra på den med fingerspetsen.
Men beställde den via nätet men hämtade ut i butik, så jag fick inget kvitto?!
Dock har jag ett ordernummer. Hoppas det räcker!

Har också en klocka jag måste tillbaka med!
Köpte den i november (mangoklocka, inte så dyr, ca 1000nok) och redan i mars brakade den ihop, eller ja armbandet gick sönder. Borde egentligen åkt in dit för längesedan men på vardagarna är det sjuk rusningstrafik dit och på helgerna är jag oftast upptagen?
Ångrar att jag köpte klockan på ett köpcenter så långt bort! Såg nämligen att dom säljer likadana klockor på köpcentret här vid mig!

VARFÖR GÅR SAKER SÖNDER?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0