Det var visst inget sök/rundering idag =/

Sjuka hundar eller semester... så det fanns ingen att rundera med, ganska patetiskt om man skulle stå och rundera ensam :P
Tränade lite med Safiren. Har börjat träna skiften stå-sitt-ligg med frambenen någotsånär stilla.
Alltså hon vill ju så gärna lära! Men glömmer fort, blir lätt frustrad och ska döda eller gräva sönder typ allt i närheten eller så lägger hon sig passiv med huvudet i golvet och sneglar på mej.. eller så tar hon en runda i huset lite nonchalant och spanar läget. Ingen vits att bli irriterad, då tappar hon lusten helt. Är bara att vänta tills hon är redo att försöka igen :)
Hade tänkt iväg och gå en långprommis i de fina vädret... men var så sjukt lat och omotiverad och trött, jättetrött!
Jag orkade verkligen inte! Sen hade jag ätit alldeles för mycket kvällsmat så att jogga kunde jag bara glömma..
Slutade med att jag åkte och köpte en våtdräkt (sån med kapade armar och ben) och så drog jag och Safiren iväg och tog lite kvälls-simning! Brrr vad kallt det var trots våtdräkt!
Måste öva mer på å simma.. hon är verkligen inte avslappnad i vattnet :/
Nu är hon iaf helt slut. Haha. Satt i våtdräkten i bilen, kom på att ja glömt o posta kuvertet så parkerade på en parkering (självklart fanns inga nära platser) så jag luffade/småjoggade barfota iväg till postlådan i våtdräkt medan ungefär jättemånga kunder till den butiken glodde konstigt på mig.
Vadå, våtdräkt och barfota halv tio om kvällen utanför en mataffär är väl inge konstigt?....
Köpte iaf flytväst till Safiren tidigare idag, troligtvis därför jag fick iden att dra iväg och simma.. jag ville nog helt enkelt se om det var nån skillnad med flytväst!
En sånhär surfink vill man INTE möta i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0