Butiken var stängd!!!

Det stod på hemsidan att butiken skulleha öppet 10-14 på lördagar..så kör dit, då sitter det en lapp i fönstret "vi har stängt, ring mig om du vill hämta hundfoder etc."
Så jag ringde men hon var upptagen och frågade om hon kunde ringa upp. Jag sa ja.
Stoch och väntade utanför butiken ett tag, men hon verkade inte vilja ringa upp med det första.....
Tog turen ut till en annan butik som ligger ca 2mil därifrån, spanade igenom hela sortimentet, hittade egentligen inget foder jag föll för, men till slut köpte jag ett 100% vetefritt foder iaf.

Sen kom jag hem och åt mat och umgicks med djuret.
Sen upp till grannen och fixa bil, voffis fick följa med.. men eftersom hon är så skeptisk till folk så fick hon sitta i bilen och se på när vi jobbade istället för att vara på utsidan.
Nu tror jag iaf att bilen ska vara fri från oljeläckage!
Medan jag var uppe hos grannen fick jag sms där det stod att jag fick joina fest om jag ville...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0