Wohoo! happy happy happy! Väskan är tillbaka!

Lyckades ju slarva bort min handväska i helgen.
Insåg att den vart borta precis innan vi skulle åka till Liatårnet på lördagskvällen.
Paniiiik! Vände verkligen upp och ned på hela jävla huset, flera gånger dessutom!
Men den var spårlöst försvunnen... ringde en butik och frågade om den var där, det var den inte. =(
och alla polisens lost and found avdelningar är stängda på helger..
Aja Arvid var en snällis och lånade mig pengar.
Men såå kul var det inte ändå.. snart semester.. kul att ha semester utan varken körkort, svenskt eller norskt bankomatkort? Plus massa annat nödvändigt skit som var nere i väskan.
Jag borde spärrat korten etc, men jag hade aldrig hunnit få nya innan semestern, så tog en liten chansning där..
Men ringde den andra butiken .. nu på morgonen.. och väskan var där!!! Lycka! semstern=räddad!
Men hur smart är det att glömma handväskan på en parkering?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0