Snart är det dags...

att åka på kurs!
 
Igår så simmade vi (läs hunden). Jag gick på bryggan och hade henne i koppel (och flytväst) och hon fick simma runt bryggan och sen belöning när vi kom iland.
Hon träffade även några långhåriga kossor.. skitläskiga tyckte Safira!!!
 

Idag har vi vart i ett sandtag med Robert och Neo.. Safira och Neo har lekt.
 
Jag är fortfarande förkyld och har köpt piller på hälsokosten som jag vräker i mig..
 
Imorgon så bär det iväg till Stockholm. Kursdags!
Ska hämta upp Mathildis och Akillez i Enköping först.. tur jag har galler i bilen för jag tror INTE hundarna kommer vara sams under resan :P
Två hundar, två personer och en veckas packning i en liten golf..
 
Värst av allt; jag har inte ens börjat packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0