Jag är så sjukt oteknisk, jag ger upp!!!

Fick ju min nya telefon igår (eller egentligen inte ny, min "nya" som fått några delar bytta) och sitter nu på jobbet och tänkte lägga upp massa fina bilder från gårdagen, men det gåååår inte! :(
 
Kom iaf hem från jobbet igår, åt lite och väntade på Arvid. Han slutade 2h senare än mig..
 
Arvid skulle köpa bil, på ön Sotra (som är flera mil bort).. kommer dit, Arvid provkör och jag stannar kvar vid min bil.
Tänkte att det vore bäst att vara där så att Safira inte blev missnöjd och tuggade sönder ett säkerhetsbälte.. igen.
 
Kändes som han tog den längsta provturen någonsin, tror han som sålde bilen tyckte det med. :P
Sen strulade Arvids internetbank när han skulle betala.. men jag visste ingenting så jag satt på motorhuven till bilen i ca 1,5-2h och bara väntade... 
 
Gav upp och åkte ut till ön Golta och gick tur där efter kusen och klättrade på stora stenblock. Niiiiice
 
Får slänga upp bilderna därifrån när jag kommit hem, för jag får det inte att fungera nu. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0