Har haft en väldigt fin dag idag också :)

Började med att jag skulle äta lunch med söta kusin Sara.
Jag hade haft cravings efter kebab ett tag, men pizzerian vi valt ut hade inte lunchsevering denna veckan.. typiskt.
Aja käkade thaimat istället. Eftersom Safira inte är helt trygg med att bli lämnad ensam här så var de tvunget att vara ett ställe där man kunde parkera utanför restaurangen så jag hade bilen under uppsikt från där jag åt.
 
Efter en god lunch och efter-maten-kaffe så åkte vi ut till Saras och deras sommarstuga i Valsan. Var förbi Robert och väckte honom och försökte tvinga med honom dit också.. men han vägrade den tråkmånsen.
Aja jag och Sara och Safira var ut iaf. Safira vågade tom hoppa ut i vattnet från deras brygga (sommarstugan har egen strandtomt!).
 
Sen träffade vi Robert och Neo och gick till Bjusan. Tog ca 1,5h dit och 1h tillbaka.
Märktes på terrängen att det regnat satan senaste dagarna, hehe. Men jag tyckte det var trevligt att gå där iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0