Festen igår gick ganska bra

Eftersom Safira har social ångest så fick hon dessvärre tillbringa hela kvällen inne på mitt rum.. men jag var in till henne rätt ofta och hon hade ben att tugga på.
 
Tog även en promenad tillsammans med kusin Lina under kvällen.
Safira kände faktiskt igen Lina trots att det var ett år sedan dom sågs sist, då blev jag faktiskt imponerad.
 
Har även haft besök av moster idag.. testade att ha Safira med under besöket fast platsad och med koppel på.. det gick faktiskt mycket bättre än förväntat. Hon höll sig lugn och sansad och moster låtsades som att hunden inte fanns.
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på? Fira mamma lite mer (fyller ju egentligen idag..) eller hitta nån aktiv rackare som är sugen på promenix kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0