Promenad, yoga och tvättning!

Först långprommis med Safiris i snön!
(ser Du Safiris? ;) )
weeho! 
<3
Täckbyxor och vinterstövlar - CHECK!
Safiris luktade fram en gammal stövel djupt begraven i snön!

Sen drog jag iväg på yoga.. men tror jag håller på å bli sjuk.. hade huvudvärk, ingen ork alls.. och var frusen hela kvällen.

Var för kallt för lydnadsträning tyvärr.. men Safiris fick vara med och tvätta istället!
Alltså jag har ju gjort det ganska lätt för henne.. bara trosor och strumpor typ.
Men igår.. så var det några linnen med (dom långa).. haha så hade jag visst glömt ett par byxor där i också.. alltså om Safiris hade kunnat svära.. så lovar jag att hon svor när hon brottades med byxorna för att försöka tvinga in dom i maskinen. Frustrationen flödade! Men hon fick in dom till slut ;)
 
För er som missat, här är en video när Safiris tvättar: 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra och njuffen Aske

Vad söt hon är! :)

Svar: haha, tack! :)
Anna

2012-12-12 @ 23:15:13
URL: http://djurtokigasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0