hmm

har vart lite dålig på att blogga i det sista.
 
I helgen var vi iaf bowlat och ätit pizza jag och Arvid.
 
Har tränat med hunden med, sök av vit leksak i djupsnö!
 
Djup snö är himla bra för hennes leder, då måste hon lyfta ordentligt på benen.. nackdelen är att hon kan bli kall..
 
Igår tränade vi lydnad, leksaksök och tränade utskick/uppletande.
 
Försöker hålla oss mest möjligt på gräs och annat mjukt underlag eftersom såret fortfarande inte läkt på hennes fossing.
 
Gick föresten promenad med grannen och hennes bullterrier i måndags. :)
 
Imorse fick jag en tråkigt överraskning.. Safiren var väldigt dålig i magen.. var till vet iaf och köpte såntdär medel, ett kladd å en lång tub som man sprutar in i munnen. Jag tror det smakar skitäckligt för Safiris ryggar tillbaka när jag kommer med den.. har haft henne med på jobbet och tagit ut henne några ggr under dagen, men det har verkat ok.
 
Har simning inbokad idag kl 16.30.. får ta en prommis när vi kommer hem och kolla läget.. är läget dåligt så får vi bara strunta i simningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0