Föreläsning ikväll!

Hade helt glömt bort det.. vilken tur att jag kollade i min kalender ;)
 
Ikväll så ska jag på föreläsning på Fjellanger; "Hundens språk" med föreläsaren Britt-Janne Karlsen.
 
Något av det som tas upp är:
*  Olika begrepp som används inom hundens språk'
*  Kommunikation mellan hundar
*  Kommunikation mellan hund och människa
* Avståndsökande signaler
 
 
Jag tycker det är mysigt att gå på kurser/seminarer/föreläsningar!
Inte nog med att det är mysigt.. det är lärorikt också!
 
Bara nu i höst har jag ju gått på den om hundens uppväxt och den andra som handlade om problembeteenden etc hos hund. Har ju också vart på IPO-seminar etc i våras!
 
Gjorde faktiskt ett fynd häromdagen också.. var en tjej som hade hyllrensning.. så jag köpte några hundböcker av henne! :D
 

"från uppmärksam valp till tjänstvillig hund" -memea mohlin

"vardagslydnad med klicker" - åsa jakobsson

"kulturkollisjonen" - jean donaldson

"drivkraft och motivation"- anders hallgren

"lydnadsboken" - memea mohlin

"rasekunnskap" - åsa ahlblom

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0