Woho! Vilken dag!

Hade sett fram emot sökträning/rundering idag men ca 30min innan den skulle börja så läste jag att det var semesteruppehåll.. typiskt. Blev lite surmulen faktiskt.
Men åkte dit med hopp om att det fanns någon som mötte upp ändå, men icke sa nicke.
Hade bestämt redan innan att jag skulle köra uppletande i skogen om det inte var någon där.
Så jag la hunden ner och trampade upp en ganska stor ruta (största sökrutan vi nånsin haft) och placerade ut 3 bollar på olika ställen.
Gick sedan och hämtade hunden.
Skickade ut henne 3ggr, alla tre gångerna sprang hon rakt ut och hittade bollen jättefort!
Hon gjorde det verkligen helt perfekt! Lycka!
Jag var sjukt sugen på att göra en till ruta.. men eftersom första var så perfekt så vågade jag inte utan jag la band på mig.
Åkte iväg till fanafjället istället och gick en fjälltur på 1,5h. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0