Träna träna träna!

Var iväg och tränade på Myrbö igår.
Hade bestämt "date" med Elise och hennes dobermanntik Adela.. och Anna och hennes amerikanska bulldogtik Mercedes.
Vi körde några platsliggningar och tog några tandvisningar, annars tränade vi snabba halter under linförigheten.
Sen satt vi och pratade jättelänge medan vovvarna låg avslappnade på planen.
Safira var skitrolig att träna igår!
När vi kom hem så tog vi en promenad i det vackra vädret. Jag hade dock noll energi så det blev ingen monstertur direkt. Men jag trampade upp en stor ruta och kastade ut en bilnyckel (safira såg inte det så klart) och sen fick hon söka efter den. Hon var skitduktig! Hon hittade tom nyckeln när jag gömt den i en stubbe!!!

Idag har jag och Safiren vart uppe hos grannen och skruvat bil. Nu är den hel igen (för den här gången) !
Sen så åkte vi iväg till Fyllingsdalen på lydnadsträning.
Var en tjej som jag gått IPO-kurs med som tränade där med några kompisar, så jag fick träna med dom.
Fick träna tandvisning där med! OCH platsliggning!
Körde lite linförighet med (tränade uthållighet) och lite avståndskommendering (skifte sitt-ligg).
Safiren var helt okej att träna, men inte sådär rolig som igår... :P
Imorgon så blir det sök/rundering.. och Elise ska vara med och träna med oss för första gången med! Kul!

 
Tyvärr kan jag inte ladda upp någon bild eftersom blogg.se har muppat sig i 2 dagar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0