Mh, promenad och supertröttelin

Hade larm på klockan imorse, skulle iväg och kolla på MH (mentaltest av hund).
En vän/bekant skulle göra MH på sin hund, men så klart lyckades jag ju köra fel så kom ju sent.. typiskt. Missade halva hans MH med andra halvan fick jag ju se. 
Såg inte alla hundar, men fick iaf se 2 boxrar, 1 landseer och 1 staffe. Himla kul att se så olika hundar för dom har verkligen jätteolika reaktioner på saker och ting.
Safira låg och sov i bilen medan jag såg på MH.
 
Senare åkte jag iväg på shoppingtur..hehe.
Köpte 1 väst (till hundträning), 1 arbetsbyxa (slipper jag få olja på mina vanliga kläder när jag pillar med bilen), 1 par ilse jacobsen gummistövlar (med lite tjockare foder än mina andra), ett randigt linne, ett roligt halsband som var som en sele, en söt rutig skjorta...
 
sen kom jag hem och släpade med Safira på tur. 1h stavgång! Hade egentligen tänkt jogga men insåg att jag hade glömt kvar mina joggingskor i Sverige.
 
Nu ser vi film. Sebbe. :)
 
PS. Idag anmälde jag och Elise oss till en lydnadstävling i Haugesund i oktober!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0