hmm. träna? tävla?

Jobbade länge igår, 12,5h.. Så Safiren var med mig på jobbet flera timmar. Gick ganska bra. Skällde bara ut en gubbe en gång, annars tyst som en mus... :)
 
Körde direkt till lydnadsträningen efter jobbet.
Tränade uthållighet i linförigheten.. det gick sådär.. hon tycker verkligen inte att det är roligt, men jag fortsätter "överbelöna" linförigheten samtidigt som jag försöker "ställa lite mer krav".
Aja tror faktiskt hon kommer tycka det är roligare när hon blivit uthålligare.
 
Vi tränade avståndskommendering också, sitt-ligg. Det gick bra på långt avstånd med!
 
Sen körde vi nåt läggande under gång och nå inkallning med ställande. Mest för att hon tycker det är roligt och hon skulle få slippa linförigheten lite.
 
Vi var faktiskt riktigt många på träningen igår.
 
Jag blev nästan övertalad att tävla i september! Jag? Safira? Tävla?
 
Är några tävlingar i september så.. kanske faktiskt får tummen ur och tävlar?!
Måste träna röven av mig innan bara..
 
Är en trevlig tjej med en boxer som jag gått kurs med som har en liten träningsgrupp som jag kunde få träna med.. träna platsliggning och tandvisning och sånt som är lite svårare att träna när man är själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0