Jag som trodde skendräktigheten var över..

Kommer hem, tar ut Safiris så hon får kissa.
Kommer in igen, hon hittar sin pipleksak i hallen, bär runt den lite (hon har haft den rätt länge utan att visa något större intresse för den).
Tänkte inte så mycket mer på det förrns jag satte mig i fåtöljen där Safira redan lagt sig.
Hon började pipa och låta otroligt mycket, aldrig hört dom ljuden innan.
Reser mig lite och ser att jag råkat sätta mig på hennes pipis. Så fort jag rest mig och pipis är utom fara så slutar hon pipa och tar hand om sin leksak.
Hon har nu gosat med den och tvättat den.
Så fort jag får tillfälle ska jag plocka undan den så att hon glömmer bort den.
Gah, tummen ner för skendräktighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0