Hemma från träningspasset, Safiren är helt utsliten!


Såhär trött var söten i bilen på väg hem från träningen!

Tränade lydnad idag, gick helt okej fast hon saknade lite motor. Har fortfarande ingen superbelöning som hon gärna jobbar röven av sig för, det är lite tråkigt. :/
Får försöka fantisera ihop något?
Just nu varierar jag mellan boll med snöre (kasta/dragkamp), boll utan snöre, bitepölse (dragkamp), stort rep med tennisboll (dragkamp/kasta), kampskinn, godis etc. Även både godis och ivägkastade leksaker som extern belöning.
Sen tog vi en liten prommis på ett litet fjäll, de gick fint, träffade en arbetskollega till mig. Han var hurtig som vanligt och joggade!
Imorgon ska jag bjuda honom på sushi. Moahaha. Det har han aldrig ätit innan. Frågan är... kommer han ens våga smaka? Han verkar ganska petig med maten och är egentligen inget fan av fisk tror jag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0