Det har varit strålande sol idag! :D

Ställde klockan och gick upp tidigt. Hade låååång frukost!
Sen en halvtimmes förmiddagsprommis med Safiris.
Gick sen bort till schäferklubben och hängde där några timmar och glodde på MH-test.
Sen blev det fjälltur för hela slanten!
Radarparet Anna & Safira
Paus är viktigt!

Utsikten från paus-platsen

Hittade en ny stig...vacker!

Kom hem, åt lite mat och sedan gick jag ut och la ett spår.
Första halvan av spåret slarvade hon, alldeles för bråttom.. dock var hon duktig och klarade alla 90graders svängarna som blev till pga oförutsägbar spårterräng.
Andra halvan av spåret spårade hon sådär duktigt som jag vet att hon kan.
Nu ligger Safiren halvdöd bredvid mig i fåtöljen medan jag ser på film;
Full metal jacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0