Mot warszawa!

Vi skulle och besöka en cane corso uppfödare utanför warszawa men eftersom det var lite trist att köra på den sk motorvägen, så klickade vi in på GPSen att vi ville köra på polska småvägar istället.
Mycket charmigare! :)
 
Hamnade på Austeria Ostatni Zajazd. Så himla mysig restaurang!
 
 
 
Mennyn vi fick utdelad var gjord av trä och dom hade skulpterat trät. Rätt coolt 
 
 
 
Inte heller här hade dom engelsk meny.. men jag fattade så pass mkt att den rätt jag var sugen på inte hade någon sås.
Hade servitrisen snackat engelska hade det ju underlättat men det gjorde hon inte.
Hittade däremot en kycklingrätt som hade sås, så jag sa att jag ville ha den såsen till mitt kött.
Hade jag vetat att det var dillsås hade jag inte tagit den såsen. Jag gillar inte ens dill.
 
 
Rulles mat var inte heller nån höjdare.. okej liksom men inget mer.
 
Kaffet var däremot jättegott så jag drack två stora koppar! (vilket såklart resulterade i att jag blev väldigt akutkissnödig senare i bilen... )
 
 
 
Dom hade till och med mysiga toaletter med gamla trädörrar och inrett med massa smidesjärn etc.
 
 
Vägen till uppfödaren var dock inte så väldigt bra... dock ej det värsta vi kört på, när jag tänker efter har vi kört på MYCKET värre vägar.
 
 
Uppfödaren och hans fru var väldigt trevliga och valparna var väldigt söta! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0