Har visst uppdaterat ganska dåligt

Var visst en hel vecka sedan jag skrev sist! **chockad**
 
Vet inte om vi gjort så mycket roligt.. har köpt en cykelvagn som jag försöker träna in Safira att sitta i.. men det går sådär.. pga mina egna misstag och att jag inte tänkte tillräckligt förebyggande så har vagnen lyckats välta två gånger under träningen vilket medfört att vi fått bakslag.. meeen vi tränar vidare! En vacker dag kanske.
Hade vart så kul att kunna ha med hunden på våra cykelturer, och iom att det bara finns asfaltsvägar här och Safiris har dåliga leder så känns det inte som ett alternativ att ha henne springandes bredvid cykeln... 
Var faktiskt ute och cyklade nästan 3 mil i söndags och var även på två husvisningar.
 
Har heller inte några bilder att bjuda på då min fantastiska mobil är inne på service för fjärde gången på mindre än ett år... vore ju trevligt om den blev klar till semestern iaf.
 
Köpte även en ny vattenapportleksak till Safiren, ett fyrtorn (se bild)
 
Det som är superbra med den är att den ställer sig upp när den landat så att den syns jättebra på långt avstånd, då slipper hunden simma runt och leta!
 
Annars så ska Safira kastreras på torsdag pga livmoderhalsinflammationen hon fick i samband med detta löpet.. usch, läskigt. Håller tummarna för att operationen går bra!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars safiren....

Svar: ja.. =(
Anna

2013-06-18 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0