Vilken jävla skitdag

Alltså, gaaaaaaaah!
 
* Orkar inte byta skor när jag ska lägga spår, resulterar i att jag bryter av klacken på jobbskorna.
* Inser när jag kommer hem att Safira är dålig i magen och har gjort nr 2 i sängen... tvätta tvätta tvätta
* Tänkte ta en promenad i finvädret, aldrig vart med om mer oväder. Det åskade och regnade som fan.
* Trampar ner i en myr så det rinner äckelvatten över kanten på min vänstra stövel
* Funderar på om spåret regnat bort, för spårningen gick åt helvete och jag fick avbryta och gå hem
* Safira hittade kvittot till mina nya Ilse Jacobsen gummistövlar och mördade det. Lyckades dock fånga ihop alla bitar och satt och pusslade och tejpade
 
Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0