Vaknade tidigt idag

och drog iväg på utställning.
Träffade massa fina vovvar. Hälsade på ett flertal mopsar (så jävla fula, men har sån charmig utstrålning att jag bara MÅSTE hälsa!!!), träffade en otroligt fin chesapeake bay retriever som jag också hälsade på... en sån ska jag lätt ha om jag nånsin skaffar retriever!.. Träffade också på hon damen med golden som var med på spårkursen, och en som tränar sök/rundering med oss var där och ställde sin flatcoated retriever.
Träffade lite fler folk jag kände igen också.

Sen drog jag till myrbö och skulle träna lydnad med Elise & Adela och Kristine & Hermann.
Safira var inte alls taggad. =( och hon har varit jättetrött o lugn hela dagen... är hon påväg in i skendräktighet kanske? Isf blir jag ju nästan ledsen på riktigt.. :/
Så himla tråkigt med skendräktighet och den sitter verkligen i jättelänge!!!

Var hem till Elise o drack te och snackade massa sen efteråt innan jag åkte hem o lagade mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0