Tränade ju igår

för första gången sedan löpet! Hon blev ju jättekonstig under löpet och var rädd för figuranterna och vågade inte gå fram etc så vi bara struntade i det istället..
 
Hon var helt okej taggad. Körde bara tre skick för att det var så längesedan vi tränade.
Först skicket gick hon rakt ut i början men vek sen av och tog ett skiiiiiiiiiiiiitstort sökområde, andra skickena gick hon rakt ut.. och hon tog rullen också. Duktig!
Ska börja lära in norskrullen nån dag också tänkte jag, måste bara hitta en frivillig person som kan hjälpa mig o träna :)
 
Otur med vädret hade vi iaf, det regnade massa .. och haglade! Så Safiris fick jobba med regntäcke på.
 
Kom dessutom försent på träningen för att jag inte hittade mina regnbrallor.. kollade man ut och såg monsunregnet insåg man fort att det att träna UTAN regnbyxor inte ens var ett alternativ!
 
Regn, rusk och mörker. Hösten är inte favoritårstiden direkt =/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0