Måste ragga upp en plastficka?!

Fick startnummer och information om tävlingen sänt på mail.
Alltså, man ska själv printa ut sitt startnummer.. och man måste ha det på sig under tävling!
Jag äger ingen plastficka?!
Så frågade Erika (stackarn, får stå ut med ALLA mina frågor :P) och hon den smartingen sa att det kanske finns sånna fickor på den här sportbutiken som ligger påväg hem.. orienterare och sånt borde ju också ha plastfickor att pluppa ner startnumret i?!
 
Hmmm.. känns som ett mission after work iaf.
Att fästa pappret i en säkerhetsnål i Bergen känns inte så genomtänkt.. ska regna 16mm på onsdag. Kul.

Kommentarer
Postat av: Erika

Säkerhetsnål är en bra ide annars! :D

Svar: Ja men då måste jag plasta in startnumret, har ingen sån maskin =(
Men ska fästa den plastfickan jag hittade, men en säkerhetsnål på armen :)
Anna

2012-09-07 @ 22:50:27
URL: http://erikashundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0