Hemkommen!

 
Spårade markspår tidigare med Elise och hennes svägerska Cissi.
Det var första gången för Cissis hund ( en weimaraner) men han var duktig!
Safiris och Adela var också duktiga och båda två tog vinklarna i spåret jättefint.
Sen var jag iväg på domarmiddag.
Till förrätt fick vi kungskrabba med avocadonånting.
Huvudrätten var små saltbakta potatisar, grönsaker och hjortmedaljong med sås. Också gott.
Efterrätten var en fransk chokladkaka, men jag var så mätt så jag valde ut dom godaste delarna av kakan och lämnade resten. Drack lite champagne, vin och baileys.
Snälla Ine körde mig både dit och tillbaka.
Jag som inte är en utställningsmänniska tänkte faktiskt dra till utställningen imorgon också, och spana lite, innan lydnadsträningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0