Försökte träna igår

Gav mig fan på att träna raka skick, men det blev fel och även självbelönande fel .. vilket resulterade i att jag till slut blev irriterad, för att hunden självbelönade sig själv eftersom den inte lyssnade.
Jag brukar inte bli irriterad under träning. Fick fram ett konstigt ljud av frustration.. typ som när man håller andan men försöker skrika.. och så frågade jag med besviken/uppgiven röst varför hon inte lyssnade.. stackars Safiren, hon som var så glad över att ha hittat leksaken så kommer jag glädjedödaren själv.
Aja körde några skick till som faktiskt blev bättre och sen gav vi oss.
Tog en rask promenad i skogen och sprang runt och lekte och hade dragkamp.
Var ute ganska länge faktiskt.
Hade lite dåligt samvete efter att ha blivit irriterad under träningen så låg och kramade om Safiren hela natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0