Busy weekend!

Tränade lite lydnad med Safiris om lördagen. Eller tränade.. vi körde igenom alla lydnadsmomenten i korrekt ordning. Det gick väl okej tycker jag. :)

Sen så fixade jag i ordning mig och drog till Elise på inflyttningsfest!
Hohooo, folk blev fulla, en del fullare än andra.
En del blev så fulla att dom spydde.. och hur visste jag att dom spytt? Jodåååå.. jag trampade i det med mina strumpbyxor.. I`m just so fresh.
Sen drog vi in till stan. Party for the win. Fast det var inte sådär jättekul, inte lika kul som gången innan vi var ut iaf.
Jag saknade fylltratten Elise som låg hemma och sov. :P

Hade ställt klockan på halv tio söndag morgon, skulle iväg till långtbortistan för att kolla på en bil!
Arvid var måttligt sugen på att stiga upp kan jag lova (fast han var inte ens med ut på lördagen!!!!)
Jag kände mig inte så nykter, så vi tog Arvids bil.. så fick han köra.
Inklusive färja tog det ca 3h dit. Kollade på bilen och sådär, den verkade rätt nice faktiskt.
Men det var en del frågetecken som säljaren skulle kolla upp tills idag.
Efter att vi kollat på bilen så delade vi på en stor pizza.. jag skojar inte, herregud, den pizzan var bara såååå god!
Pizza med massa ost, kebabkött (gyros) och pommes. Mmmmh! Perfekt för en stackars bakis-mage.. fast hade faktiskt ätit en räkmacka på färjan på väg dit också.
 
Typ nåt sånt här jag kollat på :) 

Wooop Wooooop, i övermorgon är det tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0