Borde tränat lydnad med bruksklubben idag..

men tror fan inte jag orkar! Vaknade upp med världens rackarbajsarförkylning! :(
Så här sitter jag helt tung i huvudet, snorar och har redan skavsår på näsan.
Hade tänkt träna idag och sen haft uppehåll tills tävlingen, men känns sådär att träna om man inte är i form? Hunden borde ju känna av det? sen känns det som att man kan vara mer lättirriterad om man är sjuk?
Dessutom så tränade vi ju lite igår med Elise.
 
Tror jag stannar hemma idag och tycker synd om mig själv och dricker te.
Blir nog bara kissvändor för Safiris del, inte värt att ta en långprommis trots att detta är sista regnfria dagen på mycket mycket länge...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0