Hemma från dogs4all!

Har haft en väldigt fin helg i Lilleström tillsammans med Elise och våra vovvar!
Hundarna skötte sig jättebra på hotellet och var snälla och lugna i bilen.
Dom uppförde sig faktiskt förvånarsvärt fint trots att vi delade hotellrum med... :)
 
Kom fram på fredags kväll. Checkade in på hotellet.. sen ville vi ha mat.
Körde in till jessheim. Pizza hade vart gott.. vi hamnade på en liten pizzeria.. typ jätteliten.
Jag åt en capricciosa och Elise åt nuggets.
Sen skulle vi baaaaaaaaaaaaara ta en liten tur.. hahaha vi var ute på långpromenad.. över 2h i Jessheim.
typ från 22-00 :P
Hittade en kolsvart skog med.. usch. mötte en person där mitt i skogen, Safiris var mkt skeptisk.
Inga pannlampor eller nåt hade vi.. men det gick fint.
Dock var det en jävla massa fyllon i stan vid den tiden en fredagskväll. 
Aja, vi blev lämnade ifred, tror det kan ha haft något att göra med mina porriga mörkgröna gummistövlar!
 
På lördagen gick vi upp vid halv sju, rastade och matade hundar etc innan vi åt frukost på hotellet.
Sen åkte vi till Lillestöm ( vi bodde ett stycke därifrån).
Träffade Mathilda och Kristoffer och Safiras bror Akillez! :D
Sen träffade vi lite annat folk med.
Massa fina hundar.. ååh. synd att ma inte har obegränsat med tid..o pengar... o ork!
 
På lördagskvällen så tog vi också en långprommis.. men mer utåt gardemoen. Gick både i bebyggelse och i skog och ute på marker. Jävligt kallt var det, men de gick fint.
Efteråt åkte vi in till Jessheim och frossade i Sushi.
 
Sprang in på kiwi också och köpte lite läsk och godsaker.
Men Elise-galningen måste kört som en torktumlare.. för på hotellrummet sen när jag skulle öppna min läsk så slutade det i katastrof. Det sa swoooooosch, så hade jag läsk över hela mig, sängen, i mina gummistövlar och över golvet. Typiskt.
 
Steg upp tidigt på söndaden med och fixade hundarna, sen frulle, sen packade vi och drog till mässan.
Var mindre folk dag2. Kom dessvärre en halvtimme försent så vi missade freestyleuppvisningen. Det var synd. =(
Aja träffade massa fina hundar denna dagen med.. och handlade lite också. Såldes ju massa grejer!
Så nu har Safira bland annat fått en navttenapporteringsleksak som hon kan ha på hundsimmet :)
 
Kom hem ganska sent på söndagskvällen (typ efter kl 23) och sen upp och jobba på måndag.. men det går fiiiiiiiint!
Har fler bilder, men dom är på Elises kamera, så ska bara fixa ett usb-minne så ska jag ladda upp dom.
Men här är några bilder från mobilen :)
 
Mörk körtur...
En liten tröttis påväg till Lilleström
Snöade gjorde det också på fjället!
käkade sushi i Jessheim. Romantisk middag för två? NOOOT! =D
Gott var det iaf :)
Den lilla hotellglidaren... ;)
<3
Lika tröttis.. om inte tröttare, påvägen hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0