Tur med hunden, sen F-E-S-T!

Var iväg med Safira på skogstur, för att hon skulle få jobba lite extra så fick hon apportera pinne i vatten.
Det var en väldigt långgrund vik och med VÄLDIGT mjuk botten så hon fick jobba ordentligt.
Var väl ute 2h ca.
Hmmm......
Viken :)

Åkte in till stan ganska sent, sen hittade vi allmänt dåligt också..så var väl på förfesten... eh kl 23 typ. :P
Satt där ett tag, sen så drog vi vidare ut på stan, besökte tre olika ställen.
Egentligen önskar jag nog att vi hade stannat på det första stället, där var det iaf drag, dom andra två var mer "sitta o slappa o dricka"-ställen.
Var på efterfest, men den kunde jag ju dissat helt känner jag nu i efterhand :P
Drack massa vatten innan jag gick och la mej så teoretiskt sett är jag fit for fight idag!
Hm whaaaaaaaaat to do idag?!
Lägga det där spåret jag inte fick tid till igår kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0