Husfru-genen fortsätter att imponera

Idag köpte jag mig en alldeles egen philips elvisp med stativ.
Latmasken i mig har påstått att det inte är möjligt att fixa perfekta muffins utan stativ.. vem orkar stå och hålla i vispen tills sockret och ägget blivit fluffigt, ärligt?
Egentligen är jag sugen på en kitchenaid, men när jag såg att den kostade typ 6000kr var jag inte lika sugen längre.
Blev att fynda en philips på xtraerbjudande på Coop istället för 299nok!
Säkert bättre än Arvids elvisp iaf ;)

Kan passa på att länka till denna sida;  http://passion4baking.com/
Snuskigt frestande recept! Det är där jag kommer hitta mina framtida perfekta muffinsrecept!
Och det var även där jag gick cupcakekurs för ett tag sedan.

Köpte föresten en stor låda idag, med lock. Tänkte ha alla bakgrejer där, har liksom världens minsta kök, eller kanske egentligen ett överfyllt kök. Men bakgrejjer är viktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0