Har handlat idag :)

Hittade en svart "sport-jacka" som ska ersätta den jag har nu eftersom två av tre dragkedjor på den gett upp.
Dessutom hittade jag en (micro)fleecejacka från fjällräven, rejäl röd sak med förstärkning på axlar och armbågar!
Köpte sen fodertillskott till Safiren (1kg nyponpulver) och mat och fika.
Hämtade dessutom ut min telefon jag köpt! En smartphone! Har länge kört med stenålderstelefon (nokia 7200 tror jag den heter), är en sån stöt och vattentålig sak iaf. Dessvärre har kameran på den pajjat så kan tyvärr inte lägga upp några bilder på jackorna. Det är surt..
Tänkte skaffa abonnemang också så jag kan använda mobilen också... att ha en smartphone med kontantkort känns inte särskilt genomtänkt!
Lyckades föresten med något otroligt skickligt idag.. satt och läste och skulle äta godis samtidigt, men doppade handen i kaffekoppen istället för i godisburken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0